مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مهر 1399 ساعت 13:152020-10-05سياسي

بازگشت اولین گروه دانشجویان ایرانی  به گرجستان


اولین گروه از دانشجویان ایرانی دانشگاه های گرجستان که پس از شیوع پاندمی کرونا موفق به بازگشت به گرجستان نشده بودند، امروز وارد این کشور شدند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سفارت ایران در تفلیس اعلام کرد: پیرو پیگیری های به عمل آمده از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس و هماهنگی های انجام شده با وزارت خانه های خارجه ، آموزش و دانشگاه های گرجستان، امروز دوشنبه اولین گروه از دانشجویان ایرانی دانشگاه های گرجستان که پس از شیوع پاندمی کرونا موفق به بازگشت به گرجستان نشده بودند، وارد این کشور شدند.

در پرواز روز دوشنبه هواپیمایی قشم ایر در نهایت دانشجویانی موفق به عزیمت به گرجستان گردیدند، که اسامی آنها در لیست نهایی اعلام شده از سوی سفارت گرجستان در تهران به هواپیمای قشم ایر قرار داشته است.

مجوز صادره از سوی دولت گرجستان در مرحله اول برای دانشجویانی صادر گردیده است که دارای کارت اقامت بوده و اسامی ایشان از سوی دانشگاه ها به وزارت علوم گرجستان اعلام گردیده و در نهایت مورد تایید ستاد مقابله با کرونای این کشور قرار گرفته است.

شایان ذکر است، همانگونه که پیشتر اعلام شد، پیگیری و مجوز های کلی بر اساس مذاکرات سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس با دولت گرجستان صورت پذیرفته و ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت اولین گروه دانشجویان ایرانی  به گرجستان

بازگشت اولین گروه دانشجویان ایرانی  به گرجستان